Klijent ima pravo na raskid sporazuma o kupovini, prema vlastitom nahođenju i bez razloga u roku od 7 dana. Mogućnost povraćaja robe završava se osmog dana nakon primanja pošiljke. Klijent je u obavezi da o tome na vreme obavesti Korisnicki servis Protect Five Outdoor-a. Povraćaj novčanih sredstava biće izvršen korišćenjem iste metode plaćanja kojom se koristio Klijent. Klijent ne snosi nikakve troškove osim troškova slanja proizvoda na adresu Protect Five Outdoor Cvijićeva 3 Beograd. Važno je da je roba vraćena na adresu Cvijićeva 3 u Beogradu u roku od 10 dana nakon primanja pošiljke. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod na mail korisničkog servisa Protect Five Outdoor.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Protect Five Outdoor d.o.o. Jagodina je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.