Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je Protect Five Outdoor d.o.o. Jagodina. Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom i pošalje narudžbinu Prodavcu.

Putem web shopa protectfiveoutdoor.com kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.

Vlasnik web stranice je Protect Five Outdoor d.o.o. Jagodina, sa sedištem u ulici Aleksandra Stefanovića 10, Jagodina (matični broj 21528587, PIB 111723029) i prodajnim mestima Protect Five Outdoor koji se nalaze na adresama:

1. 7. Jula 91, Jagodina

2. Cvijićeva 3, Beograd

3. Save Nemanjića 2, Smederevo

Kontakt mail je support@protectfive.rs, kontakt telefon je +381358101100.

Cene su sa PDV-om.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju

Istaknute cene u web shopu važe isključivo za kupovinu putem interneta.

NARUČIVANJE 

Proizvodi se naručuju putem aplikacije na web stranici i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a  o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

PLAĆANJE 

Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom ili pouzećem.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze. Troškovi poštarine su takođe jasno prikazani. Trošak poštarine može varirati u zavisnosti od ukupnog iznosa porudžbine. 

DOSTAVA

Uslovi dostave:

Naručena roba dostavlja se ( u Srbiji) do vaših ulaznih vrata. 
Proizvodi se šalju kurirskom službom Post Ekspresom.

Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Rok počinje od trenutka kad Protect Five Outdoor kada autorizacija kreditnih kartica bude odobrena. Porudžbine koje se plaćaju pouzećem isporučuju se sledeći dan. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Isporuka se smatra kompletiranom kada se pošiljka uruči primaocu na adresi navedenoj pri kupovini. 

KONTROLA DOSTAVE

Odmah po isporuci pošiljke Protect Five Outdoor, kupac je dužan da pažljivo proveri:

  • Da li je ambalaža oštećena.
  • Da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu.U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati Prodavca i dati pojedinosti. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povrat novca po prijemu fotografije koje prikazuje oštećeni proizvod na mail Prodavca.

Troškovi dostave Srbija / 350 RSD pošiljke do 5000 RSD vrednosti / besplatne dostave za porudžbine od 5000 RSD ili više.

POVRAĆAJ SREDSTAVA

Svaka kupovina putem naše web stranice (u daljnjem tekstu: Sporazum o kupovini) od strane korisnika koji pristupa web stranici (u daljem tekstu: Klijent) uređuje se ovim opštim uslovima.

Klijent ima pravo na raskid sporazuma o kupovini, prema vlastitom nahođenju i bez razloga u roku od 7 dana. Mogućnost povraćaja robe završava se osmog dana nakon primanja pošiljke. Klijent je u obavezi da o tome na vreme obavesti Korisnicki servis Protect Five Outdoor-a. Povraćaj novčanih sredstava biće izvršen korišćenjem iste metode plaćanja kojom se koristio Klijent. Klijent ne snosi nikakve troškove osim troškova slanja proizvoda na adresu Protect Five Outdoor Cvijićeva 3 Beograd. Važno je da je roba vraćena na adresu Cvijićeva 3 u Beogradu u roku od 10 dana nakon primanja pošiljke. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod na mail korisničkog servisa Protect Five Outdoor.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Protect Five Outdoor d.o.o. Jagodina je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

Protect 5 Outdoor d.o.o. Jagodina se obavezuje da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Protect Five Outdoor d.o.o. Jagodina, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

REKLAMACIJE

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate e-mailom sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na  support@protectfive.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.

Reklamacije na proizvod

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku putem mejla na support@protectfive.rs.

Molimo Vas da mejl sadrži sledeće podatke:

Broj Vašeg računa-otpremnice
Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
Opis problema koji imate

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Protect Five Outdoor, već trošak pada na teret kupca.